صفحه لمسی 10.1 اینچی خودرو دارای سه میانبر بزرگ برای سیستم صوتی، ناوبری و سیستم تهویه مطبوع بوده و هریک هم گرافیک‌های روشن و رنگی دارند.


تا به اینجا که همه‌چیز خوب بوده اما در جاده است که روی دیگر سکه پیدا می‌شود. شاسی ام جی HS نمی‌تواند ترکیب راحتی و هندلینگی که در کاروک می‌بینید را ارائه کند. سیستم تعلیق خودرو در روی سنگ‌فرش‌ها یا دست اندازهای کوچک احساس سفتی داشته و شاید با این کار انتظار داشته باشید که خودرو در سرعت‌های بالاتر کنترل بدنه‌ی خوبی داشته باشد اما این‌گونه نیست. حرکات و نوسان‌های بزرگ‌تر باعث تکان های بیشتر بدنه می‌شوند. فرمان هم کاملاً مبهم بوده اما سنگینی خاصی دارد.

MG HS 2019
البته بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف این خودرو پیشرانه‌ی آن است. پیشرانه‌ی 1.5 لیتری توربو با قدرت 160 اسبی و گشتاور 250 نیوتون متری در روی کاغذ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما در جاده حس سریعی نداشته و پیشرانه‌ی 1.3 لیتری قشقایی و 1.5 لیتری کاروک شتاب بهتری را به ارمغان می‌آورند. این در حالی است که دو پیشرانه‌ی یاد شده به ترتیب 138 و 148 اسب بخار قدرت دارند.

MG HS 2019
اگرچه پرفورمنس HS برای اکثر افراد کافی خواهد بود اما متأسفانه آرامش و رفاه داخل کابین چنگی به دل نمی‌زند. این خودرو حتی در زمان شتاب گیری عادی هم پر سر و صدا بوده و در دور 4 هزار پیشرانه جو کاملاً بدی بر کابین حاکم می‌شود. شما هنوز هم در سرعت‌های بزرگراهی شاهد صدای پیشرانه خواهید بود. همچنین صدای سیستم تعلیق و باد نیز به گوش می‌رسد.

MG HS 2019
این خودرو همچنین پرمصرف‌تر از رقبا می‌باشد. آلایندگی دی‌اکسید کربن HS هم در مقایسه با قشقایی یا کاروک بیشتر است.

MG HS 2019
گیربکس دستی خودرو نسبتاً خوب بوده و گیربکس اتوماتیک هم کمی از بدی پیشرانه می‌کاهد اما خب در مع دادن کاملاً تعلل کرده و مانور با آن در سرعت‌های پایین سخت و عذاب‌آور خواهد بود. یک دکمه‌ی قرمز رنگ زیر فرمان وجود دارد که باعث فعال شدن حالت سوپر اسپورت شده و تیزتر شدن پاسخ پدال گاز و نورپردازی قرمز کابین را به همراه دارد.


این حالت ضروری‌ترین ویژگی موردنیاز مشتریان HS نیست. در تریم اکسپلورر این خودرو شاهد ترمز اضطراری فعال با تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل، رینگ‌های 17 اینچی، پوشش چرم، سیستم تهویه مطبوع، صفحه لمسی 10.1 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو و… خواهید بود. مدلی از قشقایی که دارای تجهیزات مشابهی است چند هزار پوندی گران‌تر از HS است.


این خودرو به حدی کافی ارزان بوده و ام جی می‌گوید اکثر افراد تریم رده میانی Excite را نادیده گرفته و مستقیماً مدل فول Exclusive را خریداری خواهند کرد. در این مدل پوشش چرم کابین، چراغ‌های جلوی LED، دوربین دنده‌عقب و سانروف پانورامیک وجود داشته و قیمت مدل دستی آن تنها 22995 پوند است.


سؤال اصلی این است که آیا این موارد برای جلب نظر مشتریان به HS و فکر کردن به اینکه قیمت ارزان باعث فراموشی برخی نقاط ضعف آشکار می‌شود کافی است؟


برند ام جی با معرفی این خودروی جدید قدمی به خودروسازان تثبیت شده نزدیک‌تر شده است. HS فضای کابین خوب، گارانتی 7 ساله و قیمت رقابتی را ارائه می‌کند و کیفیت و طراحی کابین آن نیز بهبودهای زیادی نسبت به ساخته‌های پیشین این شرکت داشته است. البته هنوز هم کارهای زیادی از نظر سواری خودرو وجود دارد. از نظر سواری، هندلینگ و صدای پیشرانه، HS راه زیادی برای رسیدن به بهترین‌های کلاس دارد…

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معاونت تشریفات پهنه ی کویر شیراز گل تک ستاره آهنگ ایرانی تارخچه شرکت هاي خودرو و مشخصات خودرو Robbie تناسب اندام سالم زيبا قطعات دیزل ژنراتورر ایران-شرکت ریان پیشرو